Dinsdag 11/03/14. Auckland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joost Binnerts - WaarBenJij.nu Dinsdag 11/03/14. Auckland. - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Joost Binnerts - WaarBenJij.nu

Dinsdag 11/03/14. Auckland.

Blijf op de hoogte en volg Joost

11 Maart 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Weinig noemenswaardige vlucht gehad, behalve dan dat ik voor de derde keer kip at in 24 uur. Da’s nog eens zaken doen. Geland en wel kwam na een steeds bloedstollender wordend kwartier ook mijn backpack de band op. Gelijk op aanraden van Marvyn de sportschoentjes eruit gehaald. Dat zit zo: Nieuw-Zeeland heeft een uniek en daarom enorm beschermd klimaat. Leuk stroopwafeltje mee voor je geëmigreerde oma? Bam, 240 euro boete. Stukje aarde onder je klimschoen? Die krijg je glimmend terug in ruil voor al je geld. Ja, ook je spaarrekening.
Moeiteloos de douane dus doorgekomen en ook moeiteloos de juiste shuttlebus gevonden die me zou brengen naar het adres van vrienden van familie. Door deze strakke timing kwam ik op hetzelfde moment aan als de vrouw des huizes, Bex. Mooi losstaand huis met tuin en al, Amerikaanse stijl. De hond Honey was knetterwantrouwig, maar zo ken ik er meer dus in no-time was het m’n nieuwe man’s best friend.
De logeerkamer stond klaar en wel, waar ik na een opwarmmaaltje gelijk in dook en sinds lange tijd (2 dagen…) weer even kon zwelgen in Wifi en slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joost

Hier schrijf ik wel eens wat. Als ik op reis ben vooral. Sinds nu dan.

Actief sinds 19 Maart 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 4865

Voorgaande reizen:

09 Maart 2014 - 05 April 2014

Nieuw Zeeland. Beter dan Zeeland.

Landen bezocht: